Cromcast från app

Hej Att spela program i cromcast fungerar inte från min ijphone

Kommentarer

  • Hej Olle!

    Vi har en ny version av appen på gång där detta är rättat. Den väntar på godkännande från Apple, men i samband med nya versioner av Ios, när många appar behöver rätta ett och annat, tar det lite längre tid än vanligt att få en ny version godkänd.

    Tills den är ute, kan du lyssna på våra kanaler via Tunein-appen där Chromecast ska fungera. Vill du lyssna på program i efterhand, bör det gå med alla "podcast-appar", exempelvis Apple Podcasts som redan finns installerad på din mobil eller Ipad.

    Tack för att du rapporterade in problemet!
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Detta fel är löst med en version som vi har börjat släppa publikt, men som än så länge endast nått fem procent av de lyssnare som har automatiska uppdateringar. Om du går in i App Store och manuellt letar upp vår app ska det dock gå att uppdatera även om du inte tillhör "rätt fem procent".
    Sveriges Radio Play i App Store
    Annika Webbmaster
  • Hej
    efter uppdatering fungerar det igen, toppen tack!!
    MVH
    Olle
  • Härligt!
    Annika Webbmaster