CPU-tid vid uppspelning av strömmar

Oväntat mycket CPU-tid verkar gå åt till att spela upp strömmar. Även GPUn verkar användas.

Detta resulterar till att datorfläkten kommer upp i varv, vilket är störande. Det verkar inte rimligt för vad som utförs.

Ingen annan webbsida är öppen.

Kommentarer

  • Hej
    Vi är medvetna om att den tar väldigt mycket cpu, och vi hoppas kunna bygga om spelaren från grunden inom en snar framtid.

    Mvh