coronaviruset

I era coronaprogram kan  ni kanske få fram någon som kan svara på om hårväxt i ansiktet har betydelse för virusspridningen

Kommentarer

  • Hej!

    Intressant fråga, men tyvärr är detta fel forum. Vi som svarar i supportforumet arbetar med att lösa tekniska problem med våra webbtjänster och appar.

    Kanske något för kollegerna på Vetenskapsradion, som du når här?
    Kontakta vetenskapsradion

    Tänker du dig att det kan fungera skyddande (skägg, mustasch och kanske framförallt hårväxt i näsborrarna blir lite som ett naturligt filter) eller tvärtom, att det kan vara en nackdel där eventuella smittämnen kan dröja sig kvar längre i ansiktsbehåringen?

    Tack för att du vill att vi gör intressant radio. Det uppskattas trots att det denna gång kom lite fel!
    Annika Webbmaster