Cookies-informationen återkommer. Varför?

När tar ni bort er blänkare om cookies? Jag har redan klicka på "Jag förstår" ett hundratal gånger.

Kommentarer

  • Hej
    Det låter som att cookien som sätts när man klickar ok inte blir satt - blockerar du alla kakor eller har du något tillägg som kanske gör det?

    mvh

  • Det här har varit ett problem länge nog. Minns inte när jag påpekade det (halvår sedan?), men fick då svaret att ”vi jobbar på det”.
    Om ni inte kan fixa det, kan ni inte bara ta bort kakfunktionen tills det är åtgärdat?
  • Hej
    Vi har byggt om hur data sparas, så är det fortfarande ett problem så är det med största sannolikhet att enheten inte tillåter att data sparas, och det har vi ju inte möjlighet att påverka.

    mvh
  • Jag kör iPhone X med senaste OS och senaste versionen av Safari. ”Blockera alla cookies” är avslaget.
    Så problemet ligger hos er.
    Eller finns det något mer att kolla?
  • Och du råkar inte vara i privat-surfläge?

    mvh
  • Nope... ;-)