Chromecast ger bilder - kan dessa visas i appen?

Hej. När jag castar till tv visas album bild cover, men om man inte castar så visas inte album bild på de som sjunger på min Ipad. Det vore trevligt om man fick album bild även när man inte castar.

Kommentarer

  • Hej Alex och förlåt att du inte fick svar på detta.

    Ifall du lyssnar från vår hemsida, sverigesradio.se, så kan du se album-omslagen. Hemsidan fungerar bra även på Ipad.

    Jag hör med app-utvecklarna varför det inte fungerar på samma vis i appen.
    Annika Webbmaster