Chromecast till tv - önskar mörk skärm

Hej

Jag vill gärna casta poddar till min tv i sovrummet. Jag skulle vilja ha en helt svart bild. Går det att fixa så att bilden blir helt svart så det blir så mörkt som möjligt i sovrummet. Nån inställning för det hade vart kanon. Jag castar till tv:n för att jag inte har nån högtalare med bluetooth.
Mvh
Oskari

Kommentarer

  • Hej!

    Att du själv drar ned ljusinställningen på tv-skärmen är nog det mest effektiva.
    Annika Webbmaster