Chromecast av spellista strular

När jag lyssnar på min lista i SR Play fungerar det bra, men om jag kopplar in Chromecast kommer avsnitten inte i rätt ordning, eller hoppas över. Det är särskilt uttalat om jag redigerat listan (genom att ta bort och lägga till avsnitt). Samma fenomen om jag spelar upp listan med nyheter.

Kommentarer

  • Tack för den rapporten!

    Jag vet att utvecklarna håller på med (eller snart ska ägna sig åt) spelarförbättringar som bland annat rör Chromecast. Jag ser till att de tar en extra koll på vad vi behöver göra för att listorna ska fungera.

    Om de inte kan återskapa felet, så återkommer jag för att få veta mer om telefonmodell, vilken typ av avsnitt det gäller etc, men tills vidare tror jag att vi har den information utvecklarna behöver!

    Trevlig helg
    Annika Webbmaster