byta län pa sveriges radio appen

hej,
jag lyssnar pa sveriges radio appen (Android) P4 Norrbotten. Det fungerar mycket bra. Men nu skulle vilja jag lyssna P4 Kalmar (jag planerar resa dit om korona - krisen är över). Men jag hittar ingen möjlighet.
Kan ni hjälpa mig?

Kommentarer

  • Hej. På startsidan i appen så kan du klicka på P4-kanalen bland direktsändningar och hålla in en sekund. Då kommer det upp en meny på vilka P4-kanaler du kan välja.

    Du kan också gå in på Min Sida > Intällningar och hjälp > P4-kanal och byta där.

    / App-teamet