Byt P4 kanal fungerar ej i Voice Over

på fliken Direkt i SR Play går det inte att byta P4 kanal med hjälp av Voice Over. Dubbelknackar man på Byt kanal så händer ingenting.

Kommentarer

  • Tack snälla för att du rapporterade in detta!

    Det går att byta kanal på ytterligare två ställen.

    1. på appens startsida, där du med genom vanligt tryck startar P4, men genom långtryck kan välja en annan P4-kanal
    2. under Min sida, Inställningar, där valet av P4-kanal ligger högt upp.
    Hoppas att det går att använda något av de alternativen tills vi åtgärdat felet.

    Trevlig helg!
    Annika Webbmaster
  • Alla föreslagna metoder fungerar plus den gamla metoden i sök program.
  • Så bra att alternativen fungerar!

    Vi ska förstås se till att även byte under fliken Direkt fungerar med Voice Over.
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Val av P4-kanal ska fungera med Voice Over nu.

    Återkom ifall det är problem, annars tackar vi för hjälpen. Detta fel hade vi troligen inte lyckats upptäcka själva!
    Annika Webbmaster
  • Tack! det fungerar nu.