Byt cast-ikon när castar

Hej,

När jag är inne i appen ser ikonen för cast likadan ut när jag castar som när jag inte gör det. Det går alltså inte på ikonen att se huruvida appen är ansluten till en annan enhet. Skulle uppskatta om ni ville byta till den fyllda ikonen (den som faktiskt används i notifikationen då jag castar) när appen castar till andra enheter.

Ha det gott!

Kommentarer

  • Hej Bartek!

    Jag hör med app-utvecklarna om vi kan förbättra detta. Gäller det en Android eller en Ios-enhet?

    Tack för att du påpekade problemet!
    Annika Webbmaster
  • Hej,

    Det gäller Android-versionen.
  • Tack!
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Jag vill tacka för hjälpen.Sedan en tid tillbaka ska nämligen detta vara ändrat, vilket är tack vare att du gjorde oss uppmärksamma på felet.
    Annika Webbmaster
  • Ingen orsak. Jag fick en bättre app mot en väldigt liten insats. 😉