Bugg vid uppspelning

Hej! En väldigt irriterande bugg har uppstått i er app senaste veckorna. När man pausar ett avsnitt/uppspelning för att sedan återgå har applikationen spolat fram till sista delen. Har uppmärksammat detta när jag lyssnat på P3 dokumentär/dystopia/historia och använder en Android telefon

Kommentarer

  • Hej Oliver,

    händer det här alltid när du pausat ett avsnitt eller händer det bara ibland?