Bugg?

Hej! Trackslistans arkiv, "Listarkiv 1984-2010", verkar ha en bugg, förstår om inte jättehög prio men vore skoj om den funkar. Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej!
    Den ser ut att fungera för mig i Chrome (förutom att bubblarna har tappat styling), vad är det som inte fungerar för dig, och vad använder du för webbläsare?

    mvh
  • Hej, tack för svaret! Det var på iPhone som det inte funkade alls (sidan frös), testade med Chrome på min Mac också, då kom sidan igång efter ett långt ”buffrande”. Problemet kan förstås bero på att min programvara inte är helt uppdaterad...

    Mvh
    Filip
  • Jag noterar samma sak på min telefon när jag klickar på kalendern - och den ligger på vår lista över saker som vi behöver bygga om helt, så jag tar och lägger till denna sida som en bra sida att testa med när vi gör det.

    mvh