Bugg SR play beta

Hej,När jag startar ett redan sänt program och stoppar efter ett tag, kan hela programmet vara markerat som "spelat", jag har även problem att starta det igen. Jag tror det gäller Chromecast läge. En gång fick jag rensa cashen.
När man använder Chromecast tycker jag programmet ibland tappar kontakten: chromecast spelar på, men SR play slutar räkna speltid.
Det vore även bra om SR play kan ta upp kontakten med den hastade strömmen om man avslutar programmet och startar det igen (den funktionen finns i Spotify)
Hälsningar
Lasse

Kommentarer

  • Bra med så tydliga beskrivningar, som jag ser till att app-utvecklarna får del av!

    Bakom kulisserna ser jag att du skrev hit med en Android 8-enhet, så jag utgår från att det är i den du fått problemet. Om inte, så hör av dig.

    Tack för att du hjälper oss att hitta den här typen av fel i ett tidigt skede!
    Annika Webbmaster