Bra att kunna spola i steg om 15 sekunder

Knapparna för att spola bakåt och framåt i steg om 15 s tycker jag gör det mycket lättare att navigera i klippen, särskilt i längre klipp där det vanliga handtagets känslighet blir högre.

Ett förslag på utökning av funktionen är att kunna välja mellan fler intervall för fasta steg, t.ex. 5, 15, 30 s. 15 s kan vara lite långt ibland om man vill lyssna om det som just sagts.

Kommentarer

  • Hej Johannes!
    Jag tar med ditt tips på förbättring till våra utvecklare!