Bra barnradio men krånglig uppspelning

Det vore bra om saker kunde läggas till min lista i kronologisk ordning. Det vore bra om Man kunde höra på hela listan fast man inte börjar från början

Kommentarer

  • Hej Veronika!

    Är det på webben eller i en app du menar? Jag vill undersöka hur du enklast gör detta!
    Annika Webbmaster
  • På en platta i safari eller Google chrome. SR appen hittar jag inte i appstore
  • Hej och förlåt att du aldrig fick svar!

    SR appen hittar jag inte i appstore

    Den här länken borde leda dig rätt, men jag beskriver även hur man hittar den på en Ipad!

    Sveriges Radio Play hos App store

    I App Store har ni med Ipad endast möjlighet att söka efter Ipad-appar som det ser ut när ni kommer in i "butiken"... Trots att all lyssning i appen Sveriges Radio Play fungerar lika bra på Ipad som på Iphone, finns vår app inte med där, eftersom den inte är helt anpassad till Ipad.

    Gör så här för att hitta även Iphone-appar:

    1. Gå till App Store
    2. I Filter (rullmeny högst upp till vänster) väljer du Support - Endast iPhone (någon lyssnare har rapporterat att det dröjde lite innan deras sökresultat blev relevanta efter den manövern)
    3. Leta upp Sveriges Radio Play och ladda hem den. Den är gratis.
    Hoppas att detta var någorlunda enkelt att följa. Kör du fast, så hör av dig, så hjälper vi dig vidare!

    Det vore bra om saker kunde läggas till min lista i kronologisk ordning.
    Jag har framfört ditt önskemål till utvecklarna.

    De listor du skapar själv, kan du ju skapa i omvänd kronologisk ordning, så att du lägger in det senaste avsnittet först och backar. På så vis kan du spela upp allt i rätt ordning.
    Annika Webbmaster