Bornsjöverket

Den 6 september sändes ett program om Stockholm Vattens nya vattenreningsverk, Bornsjöverket. Skulle ni kunna lägga ut det på nätet, så de som missade kan få höra igen?

Tack,
Emma

Kommentarer

  • Hej Emma!
    Jag kan bara hitta ett inslag från 2015. Vet du i vilket program detta inslag var?
  • Jo det var in intervju som sändes 2015, men sen hade vi en till den 31 augusti. S

    Spelades in, men skulle sändas som live den 6 september, vilket den också gjorde.
    Det var Mariela Quintana Melin som gjorde intervjun på plats på Bornsjöverket.

    Jag vet inte i vilket program det sändes, men det var efter kl 1100.
  • Hej
    Ja det sändes i Förmiddag i P4 Stockholm vid halvettiden den dagen.
    Här är en länk till programmet, där man kan välja att lyssna från tre timmar in i filen.
    http://t.sr.se/2f6zx1E
    Programmet finns kvar 30 dagar efter sändning.
    Mvh