Bokstaven upprepas fyra gånger

När jag försöker fylla i en bokstav, så upprepas den fyra gånger i rad. Gäller överallt på hela kryssplanen. Jag har försökt att radera hela kryssplanen och börja om, men det hjälper inte.

Kommentarer

  • Hej Jörgen!

    Hur löser du krysset? På dator eller i mobil-app?
    Annika Webbmaster
  • Jag försöker lösa krysset på datorn

    Jörgen
  • Ok.

    Gäller detta problem enbart Melodikrysset, eller blir det på liknande sätt när du till exempel skriver på sidan här i forumet?

    Har du kopplat in ett separat tangentbord, eller är det ett tangentbord som är inbyggt i datorn?
    Annika Webbmaster
  • Det blir bara så på kryssplanen - aldrig annars
    Jag har separat tangentbord till min stationära Dell dator. Samma tangentbord, som jag haft hela tiden.
    Har aldrig stött på problemet tidigare
    Jörgen
  • Ok.

    Detta problem har jag inte stött på förr vad jag kan påminna mig, men för nästan ett år sedan var det en lyssnare med liknande problem (dubblering av bokstäver, inte fyrdubbling):
    Dubblering av bokstäver (Melodikryssets hemsida)

    Den lyssnaren använde mobil eller surfplatta och för hennes del löste det sig med att hon gick över till att använda vår app, men det är ju inget alternativ på datorn.

    Bakom kulisserna ser jag att du skrev hit med webbläsaren Firefox. Kan du testa om det blir samma fel i exempelvis Chrome eller Edge?
    Annika Webbmaster
  • Bingo!
    Fungerar med Chrome
    Tack för hjälpen
    Jörgen
  • Bra! Då ska vi vara snabba med att tipsa om att testa en annan webbläsare ifall någon annan lyssnare rapporterar in liknande fel framöver.
    Annika Webbmaster
  • Tack för utmärkt och snabb service mitt i mellandagarna
    God fortsättning på 2020
    Jörgen