Bluetooth enheter - koppling bryts

Hej,
Jag vet att detta problem har uppstått förut. När man efter senaste uppdateringen kopplar tillexempel en högtalare via bluetooth för att lyssna på ett nedladdat program så kopplas ljudet bort när telefonen går i standbyläge eller om jag stänger SR appen tillfälligt för att göra något annat på telefonen när jag lyssnar på ett program. Förutom detta som jag är helt säker på att ni kan återställa så är er app och program och hur man kan lyssna o ladda ner helt fantastiskt. SR appen är den jag använder mest. Jag använder en iPhone. Tack på förhand!
Hälsningar!
Håkan

Kommentarer

  • Hej och förlåt det sena svaret!

    Har du kvar felet och fungerar i så fall andra appar som vanligt över Bluetooth?
    Annika Webbmaster
  • Hej,
    Allt fungerar som det skall igen.
    Stort Tack!
    Hälsningar,
    Håkan