Bluesound

Hej!

Är det möjligt att utveckla support för Bluesound på ett liknande sätt som för Google Chromecast?

Produkten har många liknande funktioner såsom Spotify connect, det vill säga att spelaren tar över strömmen av data.

Kommentarer

  • Hej
    Jag ska lägga fram förslaget till teamet som utvecklar de tjänsterna.

    Jag ser att de har stöd för TuneIn, så du ska kunna lyssna på våra direktsända kanaler i alla fall.

    mvh
  • Tack Karolina!

    TuneIn fungerar utmärkt för direktsändning och det vore toppen om det finns möjlighet att stödja uppspelning via er app för lyssning även i efterhand.
  • Hej,
    Vill bara understryka att önskemålet från David ovan gäller många lyssnare som vill kunna använda playfunktionen på er app till lyssning med Bluesound. Direktsändning fungerar utmärkt via Tunein funktionen men ni har ju så många bra program som är värda att lyssna på i efterhand med de fina ljud som Bluesound ger.
    Pusha teamet lite!
    Bästa hälsningar,
    Erik
  • Hej!
    Jag instämmer med Daniel och Erik ovan, så frustrerande att inte kunna lyssna på sommar med musik i efterhand i högtalaren. Hoppas utvecklingsteamet har möjlighet att prioritera detta!
    Med vänlig hälsning, Anna