Blank hemsida efter lyssning länge

Hej!

Jag brukar ha sverigesradio.se igång och lyssnar på radio när jag jobbar
och är på olika webbplatser.

Efter ett långt tag när jag vill gå in och byta kanal är hela sidan blank förutom
ett band längst ner. Då går det inte att göra något utan att uppdatera sidan.

Detta är för mig mycket irriterande. Finns det en lösning på problemet?
Det spelar ingen roll vilken webbläsare jag använder men oftast har jag
Safari på MacBook. Se bild

Med vänlig hälsning,, Ralph

Kommentarer

  • Hej
    Ungefär hur länge brukar du lyssna när det händer?
    Vilken version av MacOS har du?

    mvh