Bläddra i tablån i kortare intervall

Jag skulle vilja bläddra bakåt och framåt i tablån i kortare intervall än en hel dag.
Oftast är jag intresserad av programmen några timmar framåt och bakåt, även i anslutning till dygnsskiftet.

Exempelvis om jag nära midnatt öppnar "tidigare idag" så hamnar jag vid kl 0.00 i början på dagen och den aktuella tiden försvinner nedåt 7-8 sidlängder (åtminstone vad gäller tablån för P1).

Förslaget är att kunna öppna tablån någon eller några timmar framåt och bakåt, så man inte tappar bort sig från den aktuella positionen.

Kommentarer

  • Hej Johannes!
    Jag skickar med ditt förslag till våra utvecklare av sajten och då framför allt tablån. Tack så mycket! Och ursäkta det sena svaret förresten.
  • Tack för det!