Bläddra bland dokumentärer

Hej
Tack för alla P3 (och andra) dokumentärer. Jag lyssnar ofta genom er app men det finns ett otroligt frustrerande fel i bläddringen mellan dokumentärerna. Om jag bläddrar ner kanske 20 program och sen går in för att läsa info om det så flyttas jag direkt upp överst på sidan när jag går tillbaka. Man vill ju komma tillbaka i listan så att man vet vart man ska fortsätta ifrån! Snälla, fixa funktionen.

Kommentarer

  • +1 på denna! Superfrustrerande (jag kör Android).
  • Hej Sofia och Jacob och förlåt att svaret har dröjt!

    Detta problem är vi tyvärr väl medvetna om och att lösa felet är tydligen rätt svårt (men något som vi förstås behöver göra), så jag berättar om en funktion som jag hoppas i alla fall förenklar lyssningen något:
    Min lista

    När du är i den där listan med avsnitt (P3 Dokumentärs arkiv), och hittar en dokumentär som intresserar dig, kan du klicka på tre punkter som finns längst till höger på programmets "ruta". Då fäller du ut ett lager med lite olika val, utan att lämna avsnittslistan. Välj Min lista. Upprepa detta på de program som du vill undersöka närmare!

    Du återfinner sedan dessa dokumentärer under Min sida -> Min lista. Om det visar sig att ett visst program var något du redan hade hört kan du ta bort det avsnittet från listan genom att svepa det åt sidan.

    Hoppas att ni har nytta av tipset och att det var begripligt hur man gör! Tack för att ni vill hjälpa oss att göra appen bättre.
    Annika Webbmaster