Bjällerklang på FM-radion?

Hej kan jag lyssna på Bjällerklang o p2 klassisk jul i vanlig radio?

Kommentarer

  • Hej Sylvia!

    Tyvärr går inte det, utan det måste vara "någon manick" som är uppkopplad mot internet (som en mobiltelefon, surfplatta, dator eller Internet-radioapparat).

    Hoppas att du har möjlighet att lyssna den vägen när du vill höra extra mycket julmusik! (Annas kommer det förstås att höras att det är jul även i de kanaler du tar in via din vanliga FM-radio ...)
    Annika Webbmaster