Bilder blinkar vid direktsändning (Iphone-app)

Kommentarer

  • Hej Jens och tack för bilder!

    Det du beskriver låter väldigt likt det fel två andra lyssnare beskrivit:

    Björn:
    Hej, sedan en tid så hoppar inte direktsändningen fram till aktuell tid efter att ha varit inaktiv. ”Står och hoppar” och vyn fladdrar.
    Maria:
    detta är numer standard när jag startar min radio. Fladder o ett pgm som sänts under natten.

    Båda har berättat att felet i princip helt upphört denna vecka, men jag vet inte om det beror på att de har uppdaterat till den senaste versionen av appen, 20.21.3. Om du inte har uppdaterat till den, så se gärna om det hjälper!
    Annika Webbmaster