Bilder till programmen

Hej!
Jag undrar lite varför det inte finns bilder på radiorösterna på sr.se/p3? Eller... Jo, det gör det ju. Men som i morse när jag lyssnade på p3 - var från p3 star då - och sen ville sätta ett ansikte på rösten jag hörde. Då fanns det bara en stor gruppbild på alla. Så jag hade lika lite ansikte till rösten som när jag började.

Jag förstår att man kanske inte kan allt för smidigt göra så att det är en bild med "den här personen är det som pratar precis idag", men åtminstone nån bild med tillhörande namn, så man kan lägga ihop det med vad rösten i radio säger att hen heter?

Kommentarer

  • Hej!
    Du har rätt, det skulle bli opraktiskt med en "den här personen är det som pratar precis idag"-funktion, medan en "detta är vi-sida" är enklare
    .
    En sådan finns här:
    P3 Star: Redaktionen

    Hoppas att du kan para ihop rösten med ett ansikte nu!
    Annika Webbmaster