Besvärlig länk på P1 programsidor

På P1 programsidor (t.ex <Studio Ett> finns ofta 4 länkar: Lyssna, Ladda ner, Min list, Dela.
När fönstret är smal hamnar dessa ovanför varandra, längst till vänster. Den klickbara delen av raderna omfattar samma område som texten upptar, utom när det handlar om länken ”Ladda ner”: där är hela raden klickbar vilket gör att en klick i den vita delen för att lyfta upp sidan ovanför andra sidor ganska ofta resulterar i en oönskad nedladdning.
Mycket irriterande! Hoppas det kan ändras snart.