Direktlänkar: baka in formatlista i webspelaren

Hej!

Jag tittade nyss på Latvijas Radios hemsida, och de hade bakat in direktlänkar i mediaspelaren. Som det är får man leta lite efter dem på Sveriges Radio.

Kommentarer

  • Hej och förlåt det sena svaret!

    Tack för tips, som jag ser till att de kolleger som arbetar med webbspelarens form och funktion får del av.

    God fortsättning!
    Annika Webbmaster
  • PS:

    Jag passar på att lägga en länk till direktlänkarna.

    Även om jag fick intryck av att du lyckats hitta dem, så kan länken förhoppningsvis hjälpa andra lyssnare:
    Direktlänkar till Sveriges Radios kanaler
    Annika Webbmaster