bädda in utan musik?

Hej Jag vill bädda in ett radioprogram utan musik. Jag tror jag gör allt rätt men efter att jag publicerar det så spelas versionen med musik.
Hälsningar
Ola

Kommentarer

  • Hej Ola!

    Vilket program är det?

    Jag tror att det inte går att välja version själv, utan har att göra med inställningar på det programmets sida. (När 30 dagar har passerat kommer ljudfilen att bytas mot den musiklösa, men att vänta tills dess är nog ingen vettig lösning.)

    Om det är ett speciellt parti i avsnittet som du vill tipsa om, så kan du bädda in så att avsnittet startar vid den tidpunkten, men det visste du kanske redan? Det kan du sedan i så fall behöva justera efter 30 dagar, i och med att ett inslag som startar 45 minuter in i ett avsnitt med musik, kanske starter 25 minuter in när musiken är borta ...
    Annika Webbmaster