Avsnittsinformation

På min IPhone 11 så kan jag inte se avsnittsinformationen på något program utan måste trycka på play för att ens se en del.
Det blir bara en vit ruta med ansvarig utgivare längst ned när jag klickar på ex Studio ett.

Kommentarer

  • Hej Carl!

    Vi har försökt anpassa appen till Ios 13 som släpptes nu i helgen, men tyvärr har vi missat att anpassa helt till dark mode, och det du beskriver beror på den missen.

    Vi fixar det så fort vi kan och skeppar ut en ny version så snart det bara går, hälsar utvecklarna!
    Annika Webbmaster
  • Väldigt bra service!