Avsnitt/del av julkalendern

Hej! Vi har problem att starta första avsnittet av julkalendern. Har även provat att säga "föregående avsnitt" men den spelar fortfarande upp det senaste som finns. Vore bra om det gick säga t.ex. "Spela del X av Y".

Tack för en bra tjänst!

Kommentarer

  • Hej Thomas och förlåt det sena svaret!

    Jag utgår från att det gäller Google Home, i och med att du pratar svenska med den. Testa i så fall detta:

    - Ok Google, prata med Julkalendern!
    - Vad ska vi göra först, lyssna på Julkalendern eller utforska Glimmerdalen?
    - Lyssna.
    - Vilket avsnitt vill du lyssna på?
    - Avsnitt två.
    - Här kommer del 2: Det mystiska brevet

    Lycka till och hör av dig ifall problemet gäller Alexa eller någon annan plattform!
    Annika Webbmaster