Avsnitt jag följer

Jag följer Ekot i appen men sedan en tid tillbaka tycks det vara en fördröjning på uppladdade avsnitt. Klockan är nu sju men i appen finns det under Ekot bara avsnitt fram till kl 22 igår. Vetenskapsradion tex har avsnitt från nu på morgonen.

Kommentarer

  • Hej
    Ekot har delat upp sina sändningar över två flöden, så under Ekot finns nu bara 07.00, 12.30, 16.45 och 22.00.

    De andra sändningarna finns under Nyhetsuppdateringar från Ekot.

    mvh