Avsnitt fyra av det perfekta kina

Avsnitt fyra av det perfekta Kina saknas i appen..

Kommentarer

  • Hej
    Någon har visst missat att lägga den i en grupp - jag ska se till att det fixas.
    Om du söker efter Det Perfekta Kina och går till program-resultatet istället så ser du alla avsnitt.

    mvh

  • Hej
    Nu är det fixat, så nu ska avsnitt 4 (och 8) finnas på alla ställen.

    mvh
  • Hej!
    Vilken är den kinesiska musiken som inleder varje avsnitt i " Det perfekta Kina?
  • Hej!

    Det är Zhaoze - Fishing for the Stars.
    Annika Webbmaster
  • Tack, men kan det finnas någon annan musik också, för den du nämner stämmer inte in i programmet?
  • Vid det första avsnittet står denna information:
    Musik ur:
    Yangtaoyuanr 杨桃院儿 av Dou Wei 窦唯 och Buyiyangyuedui 不一样乐队
    Canglangxing 沧浪星 av Zhaozeyuedui 沼泽乐队.

    Om det inte stämmer, så skriv till producenten Ivar Ekman, ivar.ekman@sverigesradio.se

    (Detta forum är till för att ge teknisk support på våra appar och webbtjänster och jag har tyvärr begränsad möjlighet att hjälpa lyssnare med innehållsfrågor som denna.)
    Annika Webbmaster