Avisering går inte att ta bort (se bifogad film)

Hej
Jag castar till en rad Chromecastenheter och grupper i mitt hem, och när jag vill stoppa strömmen så drar jag ner aviseringsmenyn i Android och trycker på Stopp i Sveriges Radios Avisering.

Sen kommer det lustiga
Se skärmdump.
En totalt meningslös avisering med en stor fyrkant. Helt utan funktion...

Bugg eller feature?

Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hur går det?
    Dessutom så fungerar inte volymkontrollen när jag castar till mina Google Chromecast Audio, tyvärr.
  • Hejsan
    Fortfarande bekymmer med permanent avisering efter avslutad casting till Google Chromecast Audio från er app.

    Denna gången exemplifierar jag det på en Huawei P20, EMUI 8.1. Stock rom. No root.
    Bästa svaret
  • Hej Andreas och förlåt för att du inte fått någon som helst respons från oss! Din fråga hade halkat mellan stolarna, och så ska det förstås inte få gå till.

    Tack för din pedagogiska film och övriga felanmälningar. Jag vet inte om felet med aviseringen kvarstår. I den senaste versionen av appen förändrade vi en del som rör hur vi hanterar Chromecast, men just detta fel vet jag inte om vi har löst. Jag stämmer av det med utvecklarna på måndag!

    Volymproblemet ska vara åtgärdat, hojta till annars.

    Jag ber åter om ursäkt över att vi slarvat bort dig på detta vis, samt önskar dig en trevlig helg!
    Annika Webbmaster