Avbrott i förfluten direktlyssning, P1 Morgon

När jag spolar bakåt i direktlyssningen från ca kl. 9.30 till Vetenskapsradions nyheter i P1 Morgon så hör jag ett avbrott i inslaget om fladdermössens gener, och ett hopp till ljudet om mikroplaster i hajarnas magar. Det verkar saknas en ljudsekvens i lyssningen.

Det visas också fel titel och bild för det aktuella programmet. Istället för Vetenskapsradion visas Ekonomiekot.

Kommentarer

  • Vid en senare lyssning och bakåtbläddring verkar lyssningen ha rättats till.

    Det fungerar bra att navigera med piltangenterna framåt och bakåt i uppspelningen, men mellanslagstangenten gör ibland att spelaren hoppar tillbaka till början av klippet istället för att pausa vid aktuell tidpunkt.

    SVT och Youtube använder tangenterna j, k, l för bläddring.
  • Nu är det ett avbrott till i direktlyssningen, från inslaget om monarken Juan Carlos I i Spanien till påannonsering av Ring P1.

  • Hej Johannes!
    Den här frågan fick aldrig något svar. Ber om ursäkt för det.

    Den återkoppling du ger om navigering med tangenter har du skrivit om här, så vi tappar inte bort det tipset:
    Direktspelare kortkommandon i konflikt med webbläsarens navigation
    Annika Webbmaster
  • (Den här tråden stänger jag.)
    Annika Webbmaster
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.