Att spara krysset

När jag ska spara kommer det upp att jag måste tillåta cookies från tredje part. Läste i forumet att någon ställt frågan, jag har en MacBook och kan inte hitta hur man gör för att komma tillrätta med detta,

Kommentarer

  • Hej Lena!

    Det verkar som om Safari framförallt har två alternativ, Blockera alltid cookies respektive Tillåt alltid cookies:
    Hantera cookies och webbplatsdata i Safari på datorn

    Med den senare inställningen ska det gå att spara krysset. Vi har dock fram tills helt nyligen haft ett fel som gjorde att det inte sparades korrekt trots att man tillät cookies.

    Det felet ska vara löst lagom till helgens kryss och hos mig sparas numera krysset. Även jag får denna information:
    Om krysset inte sparas behöver du tillåta cookies från tredje part i din webbläsare.
    Den informationen dyker alltså upp hos alla, oavsett om det fungerar bra eller dåligt att spara, så krysset kanske sparas som det ska även hos dig?
    Annika Webbmaster