Att ladda ner pinfärska avsnitt

Det blir problem om man vill ladda ner ett avsnitt som just visats som tillgängligt. Det ser ut att börja hämtas, men det kan t o m låsa sig så att man måste starta om. Jag har märkt att man måste vänta till dess att fillängden inte längre visas som (0 sek) utan med den verkliga spellängden. Jag föreslår att avsnittet inte visas förrän det verkligen går att ladda ner.
Ett exempel; Jag försökte just hämta Klartext fast klockan inte var 19.00 ännu, utan bara 18.58. (Däremot fungerar klick på "Min lista" som förväntat.)
I en del fall skulle den nedladdningsbara filen kunna hämtas redan när programmet startas, eller rentav tidigare, men då ska man kunna lita på att "Ladda ned" fungerar utan att behöva kolla om det står (0 sek) efter "Spela". Det händer t ex med Morgonandakten att det går att ladda ner versionen utan musik redan kl 5.45, men på senaste tiden har det oftast varit omöjligt.

Kommentarer

  • Hej!

    Detta får vi kika på.

    Tack. Visst är det appen för Android detta gäller och inte hemsidan?
    Annika Webbmaster
  • Ja, det är Android-appen det handar om. Jag har inte testat webbsidan på den punkten.