Återta uppspelning av nedladdat avsnitt

Har laddat ner senaste uppdatering. Fortfarande flyttar uppspelningen till sista minuterna fast jag pausat långt tidigare. Android

Kommentarer

  • Hej Ulla!

    Bra att du hör av dig, eftersom vi för ett tag sedan (version 20.5.3) gjorde en uppdatering för att lösa problemen med att ljudet hoppar till slutet när man återupptog lyssning på avsnitt.

    Eftersom du redan verkar ha denna (din felanmälan kom senare än så och du skev att du hade senaste uppdateringen), så vill vi förstås kartlägga närmare i vilka lägen felet fortfarande kan uppstå.
    1. Vad har du för telefonmodell?
    2. Använder du Bluetooth-hörlurar och pauserar ljudet via dessa?
    Annika Webbmaster
  • 1. Samsung Galaxy S8
    Sr version 20.5.4
    2. Uppspelning utan hörlurar
    Mvh
    Ulla
  • Tack!

    Se om denna inställning gör någon skillnad. Den hjälper för många "skumma" Samsung-problem, men jag vet inte om den påverkar just detta ...

    1. Inställningar
    2. Enhetsvård (kallas Enhetsunderhållning till och med Android 8)
    3. Batteri
    4. BATTERIANVÄNDNING (en "knapp" i övre fältet)
    5. Trepunktsmenyn i övre högra hörnet
    6. Optimera batterianvändning
    7. Ändra från att visa Appar inte optimerade till Alla appar för att se de appar du vill "av-optimera".
    8. Leta upp vår app och se till att den inte är optimerad
    9. Starta om telefonen så att förändringen verkligen slår igenom
    Berätta om det gör någon skillnad (och om det ens gick att följa beskrivningen ..)
    Annika Webbmaster