Backa till utfälld tablå efter nedladdning av program

Hej
Då och då laddar jag ned tablån över dagens program i P1. Jag expanderar den så att jag kan gå igenom dagen alla program. Vill då och då ladda ner ett program går så in på programmet och startar nedladningen. Så fort den startar vill jag kunna gå tillbaka till den expanderade dagstablån. Men det går inte! Jag kommer tillbaks till den reducerade som är aktuell för de program som inte sänt ännu. Denna återgång tycker jag är klumpig. Borde gå tillbaka till den expanderade form hag stod på när jag sökte upp programmet.

Kommentarer

  • Hej Göran!
    Ett mycket bra förslag och jag tog det direkt till våra utvecklare. När och om det kommer fixas vet jag dessvärre inte. Hursomhelst, tack för bra synpunkt!