Astrid Lindgrens En kärlekshistoria - om Samuel August från Sevedstorp ...

I ett program i Fogelbergs ljudbokspodd inom kort tid tillbaka, berättades om att SR var tidigt med att spela in Astrid Lindgren på ljudkasett. - Där sade programledaren också att de nu gick att hitta nedladdningsbara filer på SR. Ett kort avsnitt av denna underbara berättelse spelades också upp. Jag vill höra hela!
Astrid Lindgrens inspelning av En kärlekshistoria- om Samuel August från Sevedstorp och Hanna i Hult. Jag har sökt utan att finna. Kan ni hjälpa mig?
Annica