Arkiv P1-morgon

Hej! Det äldsta P1-morgon verkar vara blott en månad tillbaka. Jag söker det för 3 dec 2019. Varför tar ni bort äldre än så? Har ni raderat dem helt? Eller finns de någon annanstans, för i så fall bör ni väl kunna ta fram dem? Hur är det med annat generellt på SR?

Tack ska ni ha
Gustav

Kommentarer

  • Hej!

    Och oj ... Så här ska det inte vara!

    Faktum är att jag bakom kulisserna ser att ljudfiler finns från 2015 och framårt, men de som är äldre än en månad "har tappat avsnitts-koppling", vilket gör att dessa avsnitt inte syns på våra egna plattformar just nu - däremot hos andra!

    Allehanda podcast-tjänster har kvar våra avsnitt. Här kan du till lyssna tills detta är löst:
    https://tunein.com/podcasts/News--Politics-Podcasts/P1-morgon-p941480/

    Jag vet inte hur länge det varit fel, men gissar att det nyss uppstått, eftersom många hade hört av sig om felet pågått en längre tid.

    Tack för hjälpen, vi tar tag i det nästa vecka.

    Annika Webbmaster