Arkiv Leif Smokerings Andersson ?

Hej,
Kan man lyssna på gamla radioprogram. Typ ”Smokerings” med Leif Andersson ?

Med vänlig hälsning, Pehr

Kommentarer

  • För de flesta frågor som rör gamla favorit-program är det tråkiga svaret att dessa inte går att lyssna på, men här kan jag äntligen svara lite positivt!

    Ja, programmen finns på webben, eftersom de sedan en tid tillbaka återutsänds i webbkanalen P4 Plus!

    De program som sänts i den kanalen under de senaste 30 dagarna kan du lyssna på här:
    Smoke Rings från P4 Plus

    Lyssna för övrigt gärna på P4 Plus! Förutom Smoke Rings, som du hör söndagar klockan 20, så sänder kanalen ett brett utbud av musik som ofta har några år på nacken, men verkligen inte har passerat något bäst-före-datum!
    Annika Webbmaster
  • Allans fråga är flyttad till en egen rubrik, här:
    https://kundo.se/org/sverigesradio/d/ojamn-volym-i-sandning/
    Annika Webbmaster