Apple Watch: komplikation för SR till olika ”watch-faces”

Hej!
Vill först passa på och ge beröm för Apple Watch-appen, jag tycker den är riktigt bra!
Något som jag önskar till Apple Watch är en komplikation för SR till klockans olika ”watch-faces”, det vore toppen!

Kommentarer

  • Hej Olov! Kul att du gillar watch-appen!
    Du vill alltså kunna lägga till sr play i en urtavla, eller hur?
  • Jag har tipsat våra utvecklare att kolla om vi eventuellt ska lägga till den funktionen.