App/hemsida:

Julkalender: Om jag lyssnar via app går det att ställa in sovtimer på tex 30 min. Men vad hjälper det när det inte går att ställa in så nästa avsnitt i kalendern startar automatiskt?

Via hemsida kan jag lyssna på alla avsnitt i streck men då fortsätter det i 6 h då det inte går att ställa in sovtimer.
Är det dessa alternativ som finns eller hur gör man?
Se bilder - på båda bilderna är det nerscrollat så mycket som går.
Förklara enkelt! Alltså tex: vill lyssna på avsnitt i streck i 30 minuter - hur göra?

Hur laddar jag ner hela julkalendern till mina sidor? Dvs inte avsnitt för avsnitt 24 ggr utan rubbet på en gång.

Kommentarer

  • Hej Carin och förlåt att du inte fick svar!

    De svar jag ger nu hoppas jag dock att du kan ha nytta av även framöver.

    Timer-app när app-timer saknas?
    Det går att installera en "insomnings-app" som stänger av ljudet på en andra appar (till exempel webbläsaren) efter en bestämd tid:
    How to Set up Music Sleep Timers on Your Phone

    Det finns fler appar än de som nämns i artikeln, bland annat en som heter Cozy Timer som verkar seriös. När jag kikar på recensioner, har en del av de fått omdömen som att de slutat funka. Det är troligen inte appens fel, utan har att göra med att man behöver ställa in så att den undantas från batterioptimering:
    Android - Don't kill my app!

    Alla avsnitt av en serie i appen Sveriges Radio Play
    Jag hoppas att jag svarade begripligt på detta i den andra tråden:
    Serier i appen - lyssna i en följd

    Ladda ned "i bulk"
    Hur laddar jag ner hela julkalendern till mina sidor? Dvs inte avsnitt för avsnitt 24 ggr utan rubbet på en gång.
    Att ladda ned flera avsnitt på en gång går tyvärr inte idag, vare sig på hemsidan eller i våra appar. Däremot går det förmodligen i renodlade podd-appar.

    Vi vet att detta är ett önskemål som många lyssnare har, men jag tror inte att det ligger med bland de saker som vi kommer att förverkliga under den närmaste tiden, eftersom det finns andra önskemål som vi behöver lägga utvecklingstid på.

    Förlåt igen för att svaren dröjde så länge!
    Annika Webbmaster