Appen vill inte spela upp något

Hej appen  vill inte spela upp något helt enkelt! Började för en månad sedan.

Kommentarer

  • Hej,

    vilken version av appen har du, och har du samma problem om du försöker spela upp en kanal som om du spelar upp ett avsnitt?
  • Jag har exakt samma problem. En stor lila cirkel som bara krymper och inget ljud som spelas. Har provat att ominstallera appen också men utan resultat.
  • Hej
    Vi hade precis hicka i streamen som appen använder, det bör fungera igen nu.

    mvh