Appen: Uppspelningen stannar efter 10-20 minuter

Inlägget flyttat från denna tråd.

Ser att fler har problem med plötsliga avbrott. Min sätter inte igång av sig självt. Trodde möjligen jag fått igång "sovtimer" , som jag inte tycks kunna koppla bort. Har registrerat 'ingen sovtimer", men uppdelningen stoppar av sig självt ändå efter ca 10-20 minuter.
/Maria S

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Vad har du för telefon? Din beskrivning låter nämligen som ett välkänt problem som uppstår i Android där du kan ändra några inställningar i telefonens batteri-sparande funktioner för att slippa detta - men vilka inställningar varierar mellan olika telefoner...
    Annika Webbmaster