Appen startar från början och inte där jag pausade.

Hej!

Om jag pausar en nedladdad uppspelning i appen och lyssnar på något annat och sedan återvänder börjar uppspelningen från början. Likadant är det om jag använt sovtimern och vill fortsätta nästa dag, då börjar uppspelningen från början. Ändå står det när jag öppnar filen hur mycket som är kvar. Det här har fungerat tidigare, men har börjat krångla med de senaste uppdateringarna.

Appen har version 20.3.8 på en ipad med IOS 13.3.1.

Kommentarer

  • Jag har samma problem med Android.
  • Hej Anders!
    Tills vi har löst detta, kan du återuppta lyssningen från det ställe du slutade att lyssna om du går in under Min sida -> Fortsätt lyssna

    Jag tar reda på hur det har gått med detta fel som, precis som du skriver, har funnits de senaste versionerna.

    Roberts inlägg rör ett annat fel och vi felsöker det här:
    Android-appen återtar uppspelningen på fel ställe

    Annika Webbmaster
  • PS:
    Jag vill förstås också be om ursäkt för att svaret dröjt.
    Annika Webbmaster