Appen stängs ner eller saknar "hoppa till föregående/nästa avsnitt"

Har upptäckt problem med androidappen den senaste tiden. Ibland stängs appen ner av sig själv, det kan vara mitt i något jag lyssnar på eller efter att det slutat. Ibland saknas "hoppa till föregående/nästa avsnitt" i aviseringen (bild bifogad). Även plinget när den ansluter till ett nytt avsnitt är försvunnet sedan en tid. Det är lite irriterande.

Kommentarer

  • Hej och förlåt att vi missat att följa upp detta!

    Kvarstår problemet?
    Annika Webbmaster
  • Ja, det gör det och jag har installerat den senaste uppdateringen.
  • Hej igen!

    Att hoppa till nästa del gör appen endast om du lyssnar på någon lista, exempelvis de avsnitt du själv lagt in i Min lista, eller nyhetssamlingar som Toppnyheter på appens startsida.

    Att appen tystnar under ett avsnitt är däremot fel. Förmodligen är det din telefon som "dödar" appen för att spara batteri. För att appen ska kunna fungera utan att skärmen är på behöver du göra ett undantag från telefonens batterioptimering så att appen har rätt att spela ljud även i bakgrunden.

    Om du berättar vad det är för telefon, så berättar jag gärna hur du ska ställa in den.
    Annika Webbmaster