Appen SR-Play i Andrlid-mobil, Uppspelning strejkar

Hej!
Jag har en Samsung Galaxy Ace 4, med Android 4.4.4. Uppspelning funkar inte, vare sig vid Lyssna Direkt eller vid Lyssna på inspelade program. Jag provade att avinstalla SRPLAY-appen, och att sedan återinstallera den. Men felet är kvar.

Kommentarer

  • Hej Rickard!
    Det är fler som upplever samma problem som du gör. Utvecklarna kollar på det.
  • App  SRPLAY,  Ver 18.7.20 5482
  • Hej!
    Om jag i samma mobil inte använder appen SRPLAY. utan istället går in på er hemsida www.sverigesradio.se, få fungerar uppspelning både live och för inspelade program.
  • Har samma fel med Huawei och Android 4.4.4 som Rickard. Felet kom efter senaste uppdateringen av SR Play. Finns äldre versioner av appen tillgängliga?
  • Vilken version har du?
    Det är en ny version på väg ut (18.8.2.5485) som ska lösa uppspelningsproblemet på Android 4.4.4
  • 18.7.20
  • Håll koll på Play Store efter den nya versionen.
    Den har bara släppts till 50% av användarna till att börja med för att säkerställa att den fungerar, så det kan dröja innan du ser den.