Appen
Kommer inte in på appen och har inte gjort de på två dagar. Den stängs bara ner, ingen uppdatering finns. Vad ska jag göra?
Följ inlägget
0
följare
Har du iOS 13.1.2 ?
Det är några användare som hört av sig med samma problem, och det har löst sig när de uppdaterat iOS till senaste versionen (13.6).
mvh
Det ska så vitt jag vet vara så att man kan få en äldre version av appen om man har iOS som är äldre än 13, men det kan nog vara så att man måste se till att den inte automatiskt uppdaterar sig då.
Jag ska kolla med appteamet hur man ska göra för att få den, om det bara är att radera den befintliga appen och ladda ner den igen.
mvh
Jag vill bara se hur det ar gått för er.
Är det någon av er som fortfarande har problem att använda appen, om än i en äldre version än vår senaste?
Det stämmer att senaste versionen av appen kräver Ios 13 - men eftersom du har Ios 12.4.8 (ser jag bakom kulisserna), borde du inte ha fått den versionen alls, utan ha behållit den app du hade.
Kan du alltså inte öppna appen, men det skedde inte för att du uppdaterade? Eller fick du på något vis en uppdatering du inte borde ha fått?
Testa att samtidigt hålla inne hemknappen och av- och på-knappen länge, ända tills äpplet dyker upp igen på skärmen.
Återkom och berätta om det därefter går att öppna appen. Om det inte går, så får du nog avinstallera appen och sedan ladda hem den på nytt. Eftersom du har haft vår app förut, ska det inte vara något problem att ladda hem den senast kompatibla versionen från App Store, så länge du använder samma Apple-ID.
Här finns en beskrivning på hur du gör för att hämta en äldre version av en app. Hoppas att den går att följa, trots att den är på engelska:
How to download old versions of apps from the App Store on an older iPhone or iPad that can't run iOS 11