Appen lägger av

Jag får väldigt ofta problem med uppspelning, särskilt när jag spelar upp via Bluetooth. Jag använder en iphone 8. Felkod 9,13,561015905

Kommentarer

  • Har exakt samma problem
  • Hej
    Hur länge har ni fått dessa problem?
  • Ända sen jag började lyssna på poddar, kanske 6 månader. Live-radio har fungerat bra.
  • Samma här, kan varken lyssna i appen på Android lr iPhone.
    Provade då webbläsaren, går inte där heller.
    Får samma felmeddelande som skärmdump i tråden

  • Johanna - vi hade problem med lyssningen nu på morgonen, så för dig borde det fungera nu.
  • Går ej att lyssna varken via webbläsare eller appen. Riktigt tråkigt, har varit så. Länge nu. När ska ni ordna detta!?
  • Hej Anna!
    Det låter konstigt att det varken går via webbläsare eller appen. Om vi börjar med webbläsaren på datorn. Vilken webbläsare har du? Vad står det i spelaren när du försöker lyssna?
    Funkar annat, som exempelvis SVT Play?
  • Hej,

    Ja jag vet inte vad det kan vara! Idag testade jag appen igen och då fungerade livestreamen så då är jag nöjd.

    Kollade Chrome på datorn och då krävdes det en uppdatering eftersom webbläsaren var av någon äldre version; det gick tex inte att spela YouTube heller. Så det hade antagligen inget med SR att göra.

    Tack för svar,
    Anna
  • Bra att appen funkar! Du får testa chrome om du uppdaterar. Hoppas det går bra och trevlig lyssning!